Wednesday, December 7, 2011

<< Oh Nooo...Aku da deactivate FB??? >>







Well...ni adalah keputusan muktamad...da lame aku nak wat..cuma tak sanggup je...wlpn dlm hati x rela... (T_T)...huhu...nak wat camne uouls...my ouls da final sem da ni....kalu ari2 aku asik berFB je...ble masa aku nak wat keje2 ni sume...hhmm...eseimen lak btimbun..silap2 leh sawan kancing gigi bile pk sal eseimen ni sume...huhu...tapi takpe la..demi masa depan..aku terpakse melakukan pengorbanan ini..ceewaahh...muehehe

PS tuk my beloved FB..: Aku deactivate skjap je kot...so, jgn nakal2 ye..tah2 tuk arini je...aarrrggghhh...tidak...aku akan kuatkan semangat..walaupun aku tak mampu hidup sehari tanpa mu..oh FB ku...selamat tinggal...semoga kita bjumpa lagi..(T_T)sob..sob..sob.. 







No comments:

Post a Comment