Thursday, July 14, 2011

~~ Kamera oh Kamera ~~



Aduiiii...bile la aku dapat memiliki bendalah ni...da lame mengidam ni...rase jeles je bile tengok orang mengendeng bendalah ni...snap sane...snap sini...isk...hangin je aku rase..ermm..aku sebenarnye suke lepak kat blog Saiful Nang (http://blog.saifulnang.net)..cam cantek2 je pic yang die amik..bak kate Shuib Sepah.."bbaikkk punyerr"...btol la pe yang orang slalu cakap..picture speak loud more than words...gambar leh menceritakan sumenye..suke..duka...gembira...sedih...hmm...gambar2 yang die snap tu memang wow!! la...ni aku de cilok barang skeping dua pic dari blog die tu...huhu



Amacam...santekk kan...tu la...aku da cakap...hhmm..aku nak snap pic camni la...klu bleh lagi cantek dari ni...aku de la gak usha2 kat blog die..kot2 de klas tuk amik gambo cam die ni...skali,makan ratus jugak daa..tapi berbaloi gak la kan...orang pro cam die takkan nak letak harge ciput...gipom, ilmu kan...pe salah bayar lebih sket...kan..kan...kan...

Hhmmm...lambatnye tahun depan...nak keje...nak beli bendalah ni...nak kendeng bende ni jugak...asik telan air liur je bile tengok orang bawak bende ni...aku nak snap sdiri gambo...nak edit kasi cantek...kalu boleh nak amik gambo cam Saiful Nang..cantek je...orang Klate cakap.."kemah keming"...hhmmm...sabo je la ati...

No comments:

Post a Comment