Saturday, July 23, 2011

Saya Dari UiTM Puncak Perdana


Hmm...tadi aku jalan2 dari blog yang folow blog aku ni...tengah jalan2 tu...ternampak la plak segmen ni...isk, sampai ke sudah aku join segmen2 camni...bukan hape...saje nak tambah kenalan...mane la taw kot de yang sudi..plak tu segmen ni leh memperkenalkan aku pada kawan2 baru dari seluruh universiti yang ada kat Malaysia ni...klu yang study kat obersi nun nak join segmen ni pom bleh...juz klik kat pic kat atas ni...

By da way...juz wan to introduce myself...u al can call me MISZ ONIEZ...skrang stil study kat UiTM PUNCAK PERDANA, Shah Alam...aku budak LIBRARY MANAGEMENT..skrang tengah praktikal kat TATi kat Kemaman, Terengganu...so, tu je...huhu

Samat berkenalan sume...Enjoice.. ('-,*)

2 comments:

  1. oo dah praktikal rupenye..hehehe..

    thankz join segmen hez!! ^^,

    gudluck and all the best!! =)

    ReplyDelete
  2. yup...da praktikal...klu x krna cti yg pnjg sgt ni...sy da grad hjg thn ni...huhu...neway, thanks sudi singgah...kip in touch.. ('-,*)

    ReplyDelete