Thursday, July 14, 2011

"SEGMEN JOM KENAL DAN TAMBAH RAKAN BLOGGER"...




Tadi pas solat Isyak..aku jalan2 ke blog cazen aku...pastu aku p ke blog2 yang tertempek kat blog die tu...skali aku ternampak sesuatu yang agak menarik gak la...SKYTECH BELOG...hhmmm...kat blog ni de segmen jom kenal n tambah rakan blogger...ok gak ni...almaklom le...aku baru je bertatih ni...tak bape masak sangat sal industri blog2 ni...mane la tau kot ade yang sudi kawan ngan aku yang tak seberape ni..leh gak mitak tunjuk ajar dari dorang sal industri bloggin ni..

So, tanpa membuang masa aku terus wat seperti yang tuan punyer blog ni suh...

- Nama panggilan Blogger         : Misz Oniez
- Tarikh mula berblog               : 4 Mac 2011
- Rakan blogger terkini             : 4
- Target tambah rakan blogger : 15 orang


Moga2 pasni de la yang sudi singgah kat blog aku ni...tak nak lepak skali pun..pass by pun jadi la...huhu ('-,*)



13 comments:

  1. hii misz oniez!
    happy blogging :)
    leysa drop by here and following u :)

    ReplyDelete
  2. singgah sini..salam kenal:)

    http://nanakimie.blogspot.com/2011/07/segmen-jom-kenal-dan-tambah-rakan.html

    ReplyDelete
  3. Datang terjah dan follow dari segmen Ezad :)

    Jemput datang ke blog FD,
    http://ftndiana.blogspot.com/2011/07/segmen-jom-kenal-dan-tambah-rakan.html

    Salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  4. thankz sudi join segmen ni ye Misz Oniez..heee (^^,)

    kalau ada masa nanti bolehlah terjah rakan2 blogger yang join segmen ni sekali...=D

    btw.. teruskan blogging ye... jgn cpt putus asa...

    ReplyDelete
  5. singgah sini.... salam perkenalan.... salam ukhuwah... moge terus maju... i follow u...... nice to know you....

    ReplyDelete
  6. Salam sume...thank sudi jenjalan ke blog sy ni...huhu...salam perkenalan sume..nati leh la bg tunjuk ajar pada sy ye...Peace ('-,*)v

    ReplyDelete
  7. jalan sini..dari segmen yang sama jugak.. kih kihk ih

    ReplyDelete
  8. datang retjah dan jadi sahabar baru kamoo !!=D

    ReplyDelete
  9. beres..thanks 2 Izzat Nazmi Saiful Bahari coz bka laluan tuk tambah kenalan...u folow me...i folow u... ('-,*)

    ReplyDelete
  10. Feyqa dtg sini dr segmen JOM KENAL! Ke blog feyqa jom :)

    ReplyDelete
  11. da p blog feyqa...da folow da pun...huhu...thanks coz sudi singgah... ('-,*)

    ReplyDelete
  12. singgah dan follow sini ...

    walaopon lambat tapi mau jadik kawan jugak , boleh kan ..thehe ^^

    so , salam kenal2 ~CM

    ReplyDelete
  13. bole je CM...bkwn xde expired date... salam perkenalan... ('-,*)

    ReplyDelete